Ridicarile de masini in sectorul 6

Hai sa va povestesc ce ma patit acum cateva saptamani : parchez si eu masina, ca tot romanul ,prin dr taberei (si cand zic ca tot romanul inseamna pe spatiul verde, pe trecerea de pietoni …etc nici o noutate pana aici ) , a doua zi de dimineatza ma trezesc eu (oarecum vesel ) ies pe balcon sa iau o gura de aer proaspat (se citeste smog , noxe si alte chestii in suspensie) si ce sa vad….canci masina…. bun ….ce sa fac? ce sa fac? cum mama a facut un baiat inteligent ( nu am frati decat o sora) si masina are o „frumoasa varsta” (cine stie, cunoaste he he) m-am prin ca masina a plecat la plimbare fara mine… Imi arunc 3-4 toale pe mine aplez la varianta suna un prieten (se citeste prieten= care la nevoie se cunoaste) fug pe campurile patriei ( tarlaua asta e undeva intre Gropanesti si Rosu ….platesc amenda , imi incasez frumos punctele bag cheitza in contact ….barr barr barr imi recuperez domnisoara … Peste 2 saptamani circul se repeta ,decat ca acum masina era parcata regulamentar, suna eu un prieten (alcelasi prieten )  suna la politia conunitara …..suna odata , suna de doua ori , suna si iar suna pana baietii (sau fetele) de la celalalt capat al firului imi dadeau ocupat….. Intr-un final (nefericit) ajung fata in fata cu organu` care vb unui conational de al nostru rroman ,organu` asta era un organ  „superior”…..ghilul si burta pe masura, imi raspunde , incercand sa ma linisteasca (probabil) „Domne , stai linstit ca primaru` a promis ca din banii astia face parcari!!!”  la care eu total linisit ( si scarbit) ii spun sa-si grabeasca exercitiul lui de caligrafie pe banii mei ca sa pot iesi odata din pestera aia ….

Viteza cu care domnii primari au incropit firme de ridicat masini ( tarlale ingradite , birouri din lemn ) dovedeste ce vointa politica au respectivi cand isi pun in cap sa mai jerpeleasca pe amaratul de roman …. Parcari nu se fac , masini sunt cacalau , de ridicat nu ridica decat ce vor ei ,de saltat  jeepane nici macar ( sa nu-l zgarie ca cine (cacofonie voita) al cui e ala….din categoria Tu stii ma cine sunt eu?? ……..

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • enacheedi  On 26 Martie 2009 at 10:23

    Păi BRE, matale ai idee cine este primar la ŞASE? Este tot un băieţel descris de tine în postul de mai sus.
    Ce pot să-ţi urez! Rezistă!!! Nu te adapta!!!
    Edi

Lasă un răspuns

